درباره ما

 

 

درباره ما

موسسه مشاور پروژه  به عنوان تخصصی ترین دپارتمان آموزشی و تحقیقی در رشته های روانشناسی، مشاوره،  علوم تربیتی و علوم اجتماعی با داشتن کادری مجری و بهره گیری از اساتید دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه های تهران با بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه پروژه های دانشجویی، پروژه های تحقیقاتی، پایان نامه  و رساله ارشد و دکتری و انجام کلیه تحلیل های آماری با نرم افزارهای SPSS، AMOS، LISRER  و … در خدمت دانشجویان و محققین عزیز می باشد. رسالت اصلی این دپارتمان افزایش دانش تخصصی محققین گرامی با ارائه مشاوره و راهنمایی های تخصصی در زمینه انجام تحقیقات دانشجویی و نگارش های علمی و پژوهشی می باشد.

قوانین و مقررات این موسسه به شرح ذیل می باشد:

قوانین کلی

  1. هر گونه اطلاعات ارسال شده توسط دانشجویان و محققان برای این موسسه، مانند داده ها و اطلاعات پرسشنامه، مدارک مربوط به پایان نامه یا مقاله و امثال آن، محرمانه تلقی شده و در اختیار هیچ فرد دیگری قرار داده نخواهد شد. اعتماد شما دانشجویان و محققان گرامی برای ما بسیار مهم می باشد.
  2. خرید و یا فروش پایان نامه، پروژه دانشجویی و تحلیل آماری آماده در این موسسه انجام نمی گردد. و هدف این موسسه ارائه مشاوره های تخصصی در زمینه پروژه ها و تحقیقات پژوهشی می باشد.

 

 

قوانین مربوط به دریافت خدمات تخصصی تحلیل آماری

شیوه کار ما در هنگام دریافت سفارش تحلیل آماری

شیوه کار ما هنگام دریافت سفارش تحلیل آماری به این صورت است که پس از دریافت سفارش تحلیل آماری یا مشاوره آماری، ابتدا به صورت رایگان درخواست متقاضی محترم بررسی شده و قیمت و زمان انجام کار اعلام می گردد. در صورت موافقت وی، با دریافت بخش کوچکی از مبلغ توافق شده، تحلیل اولیه ارسال می گردد. بدین ترتیب دانشجو می تواند بخشی از نتایج کار و صحت روش آماری به کار رفته را بررسی نماید (در صورت لزوم با استاد راهنمای خویش مطرح و مشورت نماید). آنگاه پس از تایید کار، با فکری مطمئن نسبت به تسویه حساب هزینه تحلیل آماری و دریافت گزارش کامل اقدام نماید.

این شیوه اطمینان بخش ترین روش ممکن برای تعامل کاری می باشد.

 

 

 

 

Visits: 205

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *